Minstens zo belangrijk als een goede logistieke afhandeling van de orders is het behandelen van vragen, klachten en het afhandelen van retourzendingen. Bij Pronk Fulfilment gebeurt dit middels een gespecialiseerd team professionals die op een plezierige manier en met kennis van zaken u of uw klanten te woord staan, of dit nu telefonisch, per e-mail, whatsapp of chat is.
Neem contact opPronk Fulfilment heeft als core value ‘service’ zeer prominent in de bedrijfscultuur verankerd. Goede communicatie met de klant is alles en er wordt bij ons van alles aan gedaan om altijd goed bereikbaar te zijn voor onze klanten. Iedere klant heeft bij ons een direct aanspreekpunt in het magazijn, tevens ‘kijkt’ de accountmanager altijd mee of de communicatie tijdig wordt opgepakt. Verder proberen we de communicatielijnen zo kort mogelijk te maken. Hierbij wordt bij voorkeur gebruik gemaakt van een whatsapp groep waarin de klant en alle betrokken Pronk Fulfilment medewerkers vertegenwoordigd zijn. Dit werkt snel en effectief.
Om onze klanten verregaand te ontzorgen hebben wij ook de mogelijkheid om de klantenservice van hen over te nemen. Wij beantwoorden dan de vragen die uw klant heeft en lossen dit voor u op. U ontvangt hiervan maandelijks een rapport.